Google Translate Translate
Susisiekite: +370 521 02227 El. paštas: info@arvitra.lt

Garantijos sąlygos


Gerbiamasis Pirkėjau,


Dėkojame, kad įsigijote mūsų importuojamą, gaminamą įrangą (prietaisą). Tikimes, kad ši įranga pateisins Jūsų viltis ir lūkeščius. Norėdami išvengti nesusipratimų, prašome įdėmiai susipažinti su pateiktomis įrangos naudojimo instrukcijomis ir mūsų garantiniais įsipareigojimais:

Garantiniai įsipareigojimai taikomi iš UAB ,,Arvitra Baltic” Lietuvoje pirktiems prietaisams (įrangai bei baldams), naudojamiems pagal paskirtį ir laikantis visų eksploatavimo taisyklių.

UAB “Arvitra Baltic” įsipareigoja nemokamai šalinti gamyklos, medžiagų ir kt. defektus, keisdama sugedusias dalis, mazgus ir pan.

Defektų šalinimas atliekamas pagal Gamintojo Serviso dokumentacijos “Service Manual” rekomendacijas ir mūsų įmonės vidaus taisykles.

Šie Garantiniai įsipareigojimai neapriboja Pirkėjo, kaip vartotojo, teisių, o tik konkretizuoja įrangos taisymo sąlygas.


Garantiniai įsipareigojimai negalioja, jeigu:

– įrenginys (prietaisas, baldai) buvo naudojamas ne pagal paskirtį arba nesilaikant naudojimosi instrukcijoje nurodytų reikalavimų;

– buvo atliktas bet koks savarankiškas remontas, pažeistos plombos, yra požymių, kad įrenginį (prietaisą) bandyta atidaryti ir pan.;

– įrenginys (prietaisas) sugedo dėl pernelyg aukštos maitinimo įtampos, gavo elektros impulsą, atliekant elektros montavimo darbus pastotėse, paskirstymo įrenginiuose ar kt., buvo jungiamas į neatitinkantį jo parametrų elektros tinklą;

– prietaiso (įrenginio) viduje rasta vabzdžių, nešvarumų, pašalinių daiktų ir pan.;

– prietaisas (įrenginys) yra su akivaizdžiais mechaniniais pažeidimais arba su vidiniais (išoriniais) korpuso, apdailos elementų pakeitimais (pažeidimais);

– įrenginys (prietaisas) sugedo stichinės nelaimės metu, pažeistas perkūnijos, gaisro, vandens ar kitų stichinių poveikių, agresyvių medžiagų, skysčių ir pan. arba jo gedimas įvyko dėl Pirkėjo tyčinės ar netyčinės kaltės;

– gedimo priežastis: nefiltruoto vandens naudojimas, prietaiso apkalkėjimas (nešvarumas) arba jeigu prietaiso gedimas įvyko dėl jo atskirų dalių (mazgų) užterštumo ar apkalkėjimo;

– įrenginys (prietaisas) eksploatuojamas netinkamomis sąlygomis: pvz., patalpoje, kurioje eksploatuojama, buvo per žema/per aukšta temperatūra (gamintojų reikalaujamos eksploatavimo sąlygos: temperatūra – + 10°C – +30°C, drėgmė – ne daugiau 60%).


Garantiniai įsipareigojimai, įvardinti 1 punkte, netaikomi gaminio priedams ir dalims bei mazgams, kurių eksploatavimo laikas yra ribotas ar jei jos natūraliai nusidėvi prietaiso eksploatavimo metu: apdailos detalėms, lemputėms, indams, peiliukams, diskams, tinkleliams, dirželiams, siurblių žarnoms, šepečiams, filtrams, rankenoms, lentynoms, konteineriams ir pan.

Garantinis remontas atliekamas naudojant tik originalias Gamintojo atsargines detales. Taisymui priimamas tik visiškai sukomplektuotas įrenginys (prietaisas), kartu pateikiamas užpildytas garantinis talonas arba pirkimo dokumento (pvz., PVM sąskaitos-faktūros) kopija. Garantinis aptarnavimas neatliekamas, jei minėti dokumentai nepateikti arba juose pateikta neišsami, neįskaitoma, ištaisyta informacija.

Remontas gali būti atidėtas (neatliktas), jei būtų uždrausta importuoti kurias nors atsargines dalis, mazgus ar dėl kitų nenumatytų aplinkybių.

Garantinio remonto sąlygos netaikomos atliekant prietaiso profilaktiką, reikalingą įprastam įrenginio veikimui užtikrinti ar kai šalinamos kalkės iš apkalkėjusių prietaiso ertmių (ir kitais panašiais atvejais). Šios paslaugos apmokestinamos pagal galiojantį UAB “Arvitra Baltic” serviso tarnybos paslaugų tarifą, kurį visada galite sužinoti paskambinę ar užėję į mūsų biurą. Išlaidas dėl be reikalo iškviesto meistro apmoka Pirkėjas pagal mūsų įmonės kainininkus.

Įrenginį (prietaisą), kurio svoris neviršija 30 kg., Pirkėjas pristato remontuoti Pardavėjui ir atsiima iš jo savo sąskaita. Didesnės masės (svorio) įrenginiai remontuojami Pirkėjo objekte – visus transportavimo, atvykimo mokesčius apmoka Pardavėjas

Įmonė, atlikusi nemokamą garantinį aptarnavimą, neprivalo išduoti papildomų pažymų, aktų ar kt.

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti geresnę teikiamų paslaugų kokybę. Naršydami mūsų svetainėje Jūs patvirtinate, jog sutinkate juos naudoti. Privatumo politika

Sutinku
×